Ensi vuonna paremmalla draivilla

Keskustelua kunnallisvaaleista 2008.
Saa jälkiviisastella myös vuoden 2007 eduskuntavaaleista.

Ensi vuonna paremmalla draivilla

ViestiKirjoittaja Eerikäinen päivämäärä 3.6.2010, 09:43

Viime vaaleihin painoin hommia apinanraivolla Perussuomalaisten listoilta sitoutumattomana eduskuntaan pyrkineen Jussi Halla-ahon vaalityöporukassa. Jussin äänisaalis ei sitten kuitenkaan riittänyt eduskuntaan, kaupunginvaltuustoon kyllä 2008. Ensi vuonna uskon Jussin menevän läpi.

Itse erosin Perussuomalaisista ja ryhdyin mukaan muutaman muun aktiivin kanssa perustamaan uutta Muutos 2011 -puoluetta http://www.muutos2011.fi/ , joka on nyt kerännyt puolueeksi rekisteröitymiseen tarvittavat 5000 kannattajakorttia, jotka toimitetaan oikeusministeriöön.

Itse olen ilmoittanut olevani käytettävissä ehdokasasettelussa, eli jos jäsenistö niin päättää, olen Muutos 2011:n eduskuntavaaliehdokkaana ensi vuonna Helsingin vaalipiirissä.

Vaalikirjani http://www.harrieerikäinen.fi/blogi/2010/05/20/24 on hiukan "erilainen", enkä itsekään itä-helsinkiläisenä ehdokkaana ole ihan perinteinen poliittinen broileri. Steen1:lle lähtee tänään tutustumiskappale, kommentoida saa halutessaan (ja se on myös toivottavaa) blogikirjoituksiani ja vieraskirjaani.

Viedään Kontulan ja muun itäpuolen ääni Arkadianmäelle!
Eerikäinen

Re: Ensi vuonna paremmalla draivilla

ViestiKirjoittaja Turjake päivämäärä 5.6.2010, 11:06

Ihan hyvää tekstiä ja asiaahan tuossakin oli mutta itse kyllä kaikesta huolimatta äänestäisin ennemmin Halla-ahoa jos vaan pystyisin
Allah akhbar Kuva
Turjake

Re: Ensi vuonna paremmalla draivilla

ViestiKirjoittaja Eerikäinen päivämäärä 14.6.2010, 09:05

Jussi on huippukaveri ja sekä toivon että uskon hänen tällä kerralla menevän läpi. Pitäisin ihmeenä jos Jussia ei asetettaisi ehdokkaaksi, ja jos asetetaan niin ääniä melko varmasti tulee vähintään tarpeeksi. Se kuka tai ketkä sitten menevät samalla ovenavauksella Arkadianmäelle niillä ylimääräisillä äänillä on sitten toinen juttu. Kyllä Perussuomalaisissa muitakin hyviä ehdokkaita varmaan tulee olemaan. Itseäni vain Muutoksessa viehättää tuo suora demokratia ja päätöksenteon tuominen mahdollisimman paljon äänestäjien käsiin.
Eerikäinen

Paluu Vaalit